blog blog .

blog

اگر پوستي زيبا مي خواهيد از اين ماده استفاده كنيد

ماساژ چند قطعه يخ بر روي صورت، به مدت حداقل دوبار در هفته باعث درخشش طبيعي پوست مي شود.

مزيت ديگر آن، كمك به از بين رفتن آكنه مي باشد. ماساژ يخ بر روي قسمت‌هايي از صورت كه دچار آكنه هستند، باعث كاهش آن‌ها مي‌شود. اگر به طور مداوم، روزانه يك تا دو دقيقه يخ‌ها را بر روي جوش‌ها بماليد، شاهد تاثير بي نظير آن در رفع آكنه‌ها خواهيد بود. البته هنگام استفاده از يخ اگر پوستتان دچار بي حسي شد، مي توانيد چند لحظه صبر كرده و سپس به استفاده از يخ ادامه دهيد. با اين روش مي‌توانيد در عرض ۲ روز از شر آكنه‌هاي صورت خلاص شويد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۳:۲۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

ويلچر برقي

امروزه كمتر كسي را مي توانيد پيدا كنيد كه با ويلچر و انواع آن آشنا نباشد. ويلچر دستگاهي است كه در مدل هاي دستي و برقي طراحي و توليد شده است. اين دستگاه براي افراد توانخواه حكم پا را دارد. افرادي كه به هر علتي قدرت كافي براي حركت و جابه جايي ندارند، به خوبي اهميت ويلچر را درك مي كنند. در گذشته معمولا افراد توانخواه از ويلچرهاي دستي استفاده مي كردند. البته در حال حاضر هم بسياري از بيماران، معلولان و كساني كه قدرت حركت ندارند از اين وسيله استفاده مي كنند. با پيشرفت هاي صورت گرفته در علم و فناوري، نمونه هاي جديدي از ويلچر راهي بازار شدند. يكي از آنها ويلچر برقي است. اين ويلچر با كمك يك موتور الكتريكي حركت مي كند. يعني فرد براي استفاده از ويلچر برقي نيازي به صرف انرژي چنداني ندارد. بلكه فقط با فشردن چند دكمه مي تواند حركت كند. از ديگر ويژگي هاي بارز ويلچرهاي برقي، مي توان به امكانات و قابليت هاي متعدد آنها اشاره كرد. به همين علت موردتوجه مشتريان زيادي قرار گرفته است. برخي از مدل هاي ويلچر برقي، وزن كمي دارند و با نام ويلچر برقي سبك شناخته مي شوند. فرد مي تواند به راحتي اين ويلچر را جابجا كند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۲:۲۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

نكاتي درباره ي خارش مداوم پوست!!

اگر پوست شما مدام خارش دارد به نكات زير دقت فرماييد.آيا بايد پوست‌ را بخارانيم؟ اين كار معمولاً خارش را بيشتر مي‌كند. ممكن است خاراندن بدن ابتدا موجب آرامش و رضايت ‌شود، اما در نهايت پوست تحريك و ملتهب شده و خود التهاب موجب خارش بيشتر مي‌گردد؛

 

بنابراين در اكثر مواقع خاراندن پوست اوضاع را وخيم‌تر مي‌كند؛ به خصوص اگر موجب خارش در پوست شود كه باكتري وارد آن شده و عفونت كند و عفونت ثانويه خود، موجب خارش بيشتر مي‌شود. اگر خارش پوست ماه‌ها يا سال‌ها طول بكشد، آن قسمت خراشيده و پوست آن كلفت شده و رنگدانه‌هاي آن تغيير رنگ مي‌دهند و تيره مي‌شوند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۱:۲۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)